2009. március 16., hétfő

A PÉNZ


A mai gondolataim a pénz körül forognak. Eddig teljesen elutasítottam, utáltam a pénzről beszélni és amikor fontossági sorrendet állítottam fel a legutolsó helyen volt. De ez így nem jó!!! Én elutasítottam, így a pénz elkerült.

A pénz energia! S ha valamibe, pl. a munkánkba energiát fektetünk bele, akkor azt vissza kell, hogy kapjuk.

A pénz fontos!

A pénz felszabadít! Felszabadít attól, hogy mindig rá gondoljunk!

Tehetőssé tesz! Vagyis azt tehetem amit akarok! Azzal foglalkozhatom amivel akarok!

Megváltoztatja környezetemet, ami a tudati szintemet tükrözi!

Ezeket megfontolva, már tudasítottam magamba, hogy szeretem a pénzt!!

"Hibázz annyit, amennyit csak lehet és közben egyetlen dologra figyelj, ne kövesd el újra ugyanazt a hibát. És fejlődni fogsz."
Osho